Kiemelt bejegyzés

Lehet, hogy jó életmódváltás az idősotthonba költözés?

  Az idősotthonba költözés, mint életmódváltás Az idős lakók általában hosszú éveken keresztül otthonukban éltek, és most egy olyan intézmén...

2013. augusztus 29., csütörtök

Ismersz?



Ismersz? Ismered gyengeségeim? Kételyeim? Félelmeim? Tudod, milyen vagyok, ha dühös vagyok? Ha szomorú? Ha vidám? Milyen vagyok, amikor én vagyok. Nem Te, nem az, akinek látni akarsz, amit elvárnak tőlem. Tudod, milyen erős vagyok? Milyen jó tulajdonságaim vannak, amiket nem is veszel észre, mert a jó sosem elég jó? 

Nem, nem ismersz. Pedig Te én vagyok. Nézz csak mélyebben azokba a tükörből visszatekintő szempárba! Látod? Ott vagyok. 

Csak ritkán van alkalmad észrevenni önnön valójában azt, aki vagy. Aki lettél, és aki leszel. Aggathatnak rád sok jelzőt, jót és rosszat egyaránt. Viselkedhetsz ennek megfelelően és ellentéteként akár. De mélyen, benned semmi sem változik ezzel. A természeted, a lényed megmarad. Rengeteg munka és idő, energia ennek elrejtése. Miért palástolnád azt, aki vagy? Nem férsz bele a normális kategóriába? Sebaj! Egyediséged színt visz a szürkeségbe. Merd felvállalni magad. Bízz magadban! 

- Mert az önismeret fontos! - 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.