Kiemelt bejegyzés

Lehet, hogy jó életmódváltás az idősotthonba költözés?

  Az idősotthonba költözés, mint életmódváltás Az idős lakók általában hosszú éveken keresztül otthonukban éltek, és most egy olyan intézmén...

2013. október 11., péntek

Dolgos hétköznapjaink :(

 

Két kolléganő beszélget:

- ... Minden nap bejövök ide, gyomoridegem van, a vasárnapom el van rontva, mert egész nap arra gondolok, hogy holnap hétfő lesz, és újra be kell mennem dolgozni. Nem lenne itt semmi baj. Ha mindenki a saját dolgával lenne elfoglalva, és nem azzal, hogyan tegyen keresztbe  másoknak. Hogyan húzza le még jobban! 
Ha mindenki ilyen becsületesen végezné a munkáját és ilyen lelkiismeretes lenne, mint mi itt, akkor rendben mennének a dolgok, fejlődne a cég, nőne a bevétel, simán, gördülékenyen haladna minden a maga útján.
- A csapatmunka és az összedolgozás harmóniát teremt.
- Az ember bejön ide dolgozni, és ahelyett, hogy békén hagynák, hogy végezze a munkáját, újabb és újabb hülyeségekkel zaklatják, ami semmire sem jó, csak az idődet rabolja és az idegeidet őrli.
Az ember jól dolgozik, és mit kap? Nem elég, hogy nem becsülik meg, de nem is hagyják dolgozni!
- A hozzáállásunk pozitív, problémamegoldó és rugalmas ami a feladatokat illeti. Előbb utóbb biztos lesz valaki, aki ezt tudja értékelni, észreveszi egyáltalán.
- Nem hiszem. Én elértem arra a pontra, amikor már belefáradtam abba, hogy mindent én egyedül oldjak meg. Semmi együttműködést nem tapasztalok azok részéről, akik érdemben tehetnek azért, hogy itt minden egyszerűbben, és profin működjön. MŰKÖDJÖN! Belefáradtam. Elég! 
- Kiégtél. Én is érdektelenné váltam, közönyös lettem és alul motivált. A túlterheltség, a stressz és a rengeteg feladat tette ezt velünk. 
- És akkor most? 
- Most kell kiszállnunk! Különben egyre többet hibázunk, fáradtak, és életuntak leszünk.Sivárak, kiégettek. És az életünk többi része is azzá válik...
- Hogyan? Sehol semmi lehetőség. Nincsenek munkahelyek, ahova mehetnénk holnaptól.
- LEHETŐSÉG MINDIG VAN. RÁD VÁR! CSAK TUDNOD KELL MIT AKARSZ KEZDENI MAGADDAL AZ ÉLETBEN, MI AZ AMI IGAZÁN FONTOS NEKED, MIT SZERETSZ CSINÁLNI, MIBEN VAGY JÓ!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.