Kiemelt bejegyzés

Lehet, hogy jó életmódváltás az idősotthonba költözés?

  Az idősotthonba költözés, mint életmódváltás Az idős lakók általában hosszú éveken keresztül otthonukban éltek, és most egy olyan intézmén...

2013. október 5., szombat

Nem vihetem magammal a temetőbe

 mama



Sziasztok!

A minap sétáltam az utcán, és előttem ment két idős néni. Beszélgettek családról, unokákról, hétköznapokról...
" A fiam és a családja hétköznaponként nálam esznek. A gyerekek a játszótérről feljönnek, uzsonnáznak, aztán mennek haza. A fiaméknak vacsorát szoktam küldeni velük. Hétvégén pedig én főzök rájuk. Minden vasárnap nálam ebédelnek. Egyedül élek, mégis mindig tele a lakás. Én így tudok segíteni nekik. Tudod, albérletben laknak, hónapról hónapra élnek. Nem is tudom, mi lenne velük, ha nem tudnám őket legalább ennyivel segíteni! Mit tegyünk? Nem vihetem magammal a temetőbe azt a kis pénzt, amit megspórolnék, ha ezt nem tenném meg értük. A családjáért él az ember. "

Vajon ebben a korban már nem nekünk, fiataloknak kellene támogatni idősödő szüleinket? És tessék! Ide jutottuk. Nem elég, hogy csecsemőkorunktól kezdve óvtak, gondoskodtak rólunk?! Mikor adhatjuk ezt vissza?! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.