Kiemelt bejegyzés

Lehet, hogy jó életmódváltás az idősotthonba költözés?

  Az idősotthonba költözés, mint életmódváltás Az idős lakók általában hosszú éveken keresztül otthonukban éltek, és most egy olyan intézmén...

2013. október 9., szerda

" Túl jó gyereket neveltem"


http://eliza-beth.hu/wordpress/wp-content/uploads/2011/03/baba-mosoly.jpg

A következő beszélgetés a játszótéren két anyuka között zajlott:

-" Néha sajnálom, hogy ilyen jó a gyerekem. Mindenkinek mindent odaad, előzékeny, udvarias, nem tud nemet mondani. Túl jónak neveltem. Nem a mai gonosz világba való. Így nem életrevaló felnőtt lesz belőle, hanem olyan mint én. Akit  kihasználnak, a lábát törli bennem mindenki, bántanak, megaláznak. Miért? És ha én ezt tudom, miért így nevelem a gyerekem is? Mert én ilyen vagyok. Ezt nevelték belém, és ezt szeretném továbbadni. De mások miért ölik ki az emberséget magukból, gyermekeikből? Mert ebből a világból már jórészt kihalt az emberség. Az érzés, amit embernek lenni jelent. "

- "  Kitartás! Jónak lenni hosszú távon kifizetődő, megéri. Nem tűntek el azok az értékek, amik az életünk   alappilléreit jelentették: a becsület, a tisztesség, az őszinteség. Lehet, hogy most még nem látni a sötétség végét, de ennek a sötét kornak egyszer vége lesz, és akkor azok, akik még rendelkeznek az örök értékekkel, a jók tovább építik az emberiség jövőjét. Addig is, amíg ez a feleszmélés megtörténik, asszimilálódniuk kell egy bizonyos fokig a közeggel, ahol élnek, különben kitaszítottá válnak. Vagy elméjük épségét megkérdőjelezik, és hiteltelenné lesznek. Pedig a hitelesség, a hiteles példamutatás, és az igaz értékek képviselete a mód arra, hogy győzzön a jó."

Hát fel a fejjel jó anyák! Csak így tovább! A jó mindig győz! Győzteseket neveljünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.