Kiemelt bejegyzés

Lehet, hogy jó életmódváltás az idősotthonba költözés?

  Az idősotthonba költözés, mint életmódváltás Az idős lakók általában hosszú éveken keresztül otthonukban éltek, és most egy olyan intézmén...

2013. november 14., csütörtök

Légy egy kicsit önző és laza leszel, azaz, hogy legyél immunis a világ/ többiek hülyeségével zemben


Ma is és előtte sok sok napon keresztül csupa olyan gondolat motoszkál a fejembe, vagy suhan át az agyamon, ami egy kicsit másabb világból való, mint ez.

Milyen is ez a világ?

Reális mindenki, idegen vagy álszent. Valódi érdeklődést igen kevés embertől tapasztalok. Mindenki úgy tartja, hogy elvont vagyok. Egy szebb világban élek. Pedig dehogy! Csak laza vagyok és toleráns.
Ha megkérded, mit tudok neked adni, ezt:

Megmutatom saját életemből merített epizódokkal, milyen az, amikor élsz, élvezed azt, hogy nem tudnak felidegesíteni, sőt Te vagy az, akiről mindig minden lepörög.

Azt kérded, miért?

Mert csak azzal foglalkozom, ami érdekel, ami fontos nekem ahhoz, hogy tanuljak az élettől.

Önző vagyok?

Láthatod így is. De ha kipróbálod Te is,és  rájössz, hogy az egyik legjobb szűrő az önzőség, amit a világ hülyeségei ellen használhatsz.

Emellett persze lételemem a segíteni akarás. Szerinted ez nem paradoxon? Hát az! Kívülálló szemmel lehet. 

A laza életfelfogásom is innen ered. Mondhatnám, teszek mindenre, ami nem érint engem közvetlenül.

Ennek köszönhetően sokat hibázok és figyelmetlen vagyok. Globálisan gondolkodom és látom a világot. Ezért a részletek a halálom. De érdekes módon a környezetemben élő és dolgozó ( velem összezárt ) emberek megnyugszanak tőlem, mellettem. Átveszik a mentalitásom, és nagyképűségnek hangzik, de boldogabbak a hétköznapokban, higgadtabbak. Immunisá válnak ők is a fölösleges idegesítő tényezőkre. :)



Életvidám Holnapot!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.