Kiemelt bejegyzés

Lehet, hogy jó életmódváltás az idősotthonba költözés?

  Az idősotthonba költözés, mint életmódváltás Az idős lakók általában hosszú éveken keresztül otthonukban éltek, és most egy olyan intézmén...

2013. november 3., vasárnap

Túlélési praktikák Magyarországon - a hivatalban -


A mai gazdasági helyzetben minden kiadott forintot meg kell fontolni egy átlagos ( nem a KSH statisztikája szerinti átlagot vesszük ) családnak. Érdekes módon a statisztikai kimutatások szerinti átlag jóval az átlagos fizetések feletti számokat mutat. Rájöttem miért:

Az átlag szót nem ugyanúgy értjük mi, fizetésből élő emberek és ők, statisztikákat készítő, legtöbbször  több bevételi forrással rendelkező emberek. Nekik az átlag a matematikai közepet jelenti. Azaz, ha én ÉN és további több ezer munkavállaló bruttó 70.000 Ft- ot keresek fejenként , és Ő, kollégáival, " sorstársaival :) ", főnökeivel és azok főnökeivel , plussz a menő vállalkozókkal, politikusokkal egyetemben mondjuk alsó hangon, szerényen bruttó 1.500.0000 Ft bruttó fizetést visz haza, akkor a MI, azaz a kereső lakosság átlagfizetése= 1.500.000+ 70.000= 1.570.000 / 2= 785.000 Ft.


Vagyis a statisztikákban, az újságok címlapján ez szerepel:

" Nőtt az életszínvonal! Az átlagfizetés 785.000 Ft Magyarországon!!!"

Ezt mi kisemberek, átlagemberek olvasva leesik az állunk. Hol? Miről írnak ezek?

A fönti példa fiktív számokkal, kitalált szereplőkkel íródott, de valós történeti eseményt dolgoz fel! :)

Így hát felkerekedek és bemegyek a hivatalba fűtéstámogatást kérni. Távfűtéses panellakásban élek. Fűtenek éjjel - nappal. Ha kell, ha nem. Én meg nem győzöm fizetni.

Elindulok reggel korán, szabadnapot veszek ki, mert hivatali ügyeket ugyebár, csak munkaidőben , (AZ ÉN MUNKAIDŐM IS EKKOR VAN!) lehet intézni.
Sötét, dohos, huzatos folyosón várakozó emberek türelmetlenül állnak, ülnek, sétálnak fel és alá. Lassan fogy a sor előttem. A TÜRELMEM IS EZZEL ARÁNYBAN.

Bejutok, előadom ottlétem okát. Adnak egy kitöltendő papírt, amihez mellékelni kell még mindenféle otthon elfekvő igazolást, dokumentumot, sőt a párom aláírása, adatai és jövedelemigazolása is szükséges.

ÖNGÓL!

Jöttem, láttam, hazamegyek...

Egy hét múlva, miután párom munkáltatói jövedelemigazolása és az enyém is végre birokomba jutott, kitöltve a paírokat, kezembe szorongatva az összes kért dokumentumot visszaballagok.
Még egy nap szabi ugrott ezzel.

Sorban állás, türelmetlen várakozók, ideges hivatalnok...
Bejutottam, átnézik a papírjaim, majd közlik:

- " Az Önök egy főre eső keresete meghaladja azt a határt, ami a támogatás odaítéléséhez szükséges."

-  " Túl sokat keresünk?!"

- " Igen."
  
- " Kettőnknek együtt 120.000 Ft fizetése van. És egy germekünk."

Ez már sok? Ez már luxus talán? Merül fel bennem a gondolat. Milyen sok luxusban élő ember van magyarországon!!!

Leforrázva, fejlógatva kivonulok.

HIVATAL + MAGYARORSZÁG = X AKTÁK " Az igazság odaát van. "


Hogyan élem túl?


Belátom, hogy a törvények igazságtalansága miatt nem vagyok jogosult a támogatásra, ezért elhatározom, hogy igenis többet fogok keresni, jobban fogok élni, csak fel kell térképezni a bennem rejlő lehetőségeket. Fejlődnöm, erősödnöm kell, hogy legyőzzem a hivatalt, hogy minden magyarországi útvesztő és akadálypálya csak "edzőterem"  legyen számomra.
Így hát jelentkezem az Újraépítő Csapat hamarosan induló tréningjére, ahol saját szuper képességeimmel szembesülve, legyőzöm az akadályokat, és ÉN LESZEK A NYERTES!!!

Az igazság oldaláról, odaátról fogok segíteni az itt maradottak szemét felnyitva.

Ha van kedved csatlakozni, írj nekem a gillrita9@gmail.com címre.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.