Kiemelt bejegyzés

Lehet, hogy jó életmódváltás az idősotthonba költözés?

  Az idősotthonba költözés, mint életmódváltás Az idős lakók általában hosszú éveken keresztül otthonukban éltek, és most egy olyan intézmén...

2013. december 27., péntek

Akik hatással voltak életemre - ÉN ÉLETEM című napló bejegyzése



A szüleimen kívül alsó tagozatos osztályfőnököm Hajnal Anna volt az első életemre gyakorolt komoly hatás forrása. Rengeteg sikerélményt könyvelhettem el a tanítási módszerének és hivatástudatának, gyerekszeretetének eredményéül. Megszerettem az olvasást, írást. Így a sok meseolvasás hatására igen gazdag szókincsre tettem szert és érzelmi intelligenciám, empátiám is fejlődött.

Azután a felső tagozatban történelem tanárom, Nagy Kálmán előadásmódjával ragadott magával, így a történelem lett a kedvenc tantárgyam a rajz mellett. A rajz órákat szintén a sok sikerélmény miatt szerettem, mert akkor még volt szemem és türelmem a részletek ábrázolásához, szerettem képen visszaadni a természetet, szerettem rajzolni. Versenyt is nyertem pályaművemmel, ami pénzjutalommal is járt. Mindezt hetedik osztályban

Abban a korszakban, abban az életszakaszomban tele voltam energiával, tenni akarással és meg voltam győződve arról, hogy bármit elérhetek, amit akarok. Ennek egyik momentuma az volt, amikor a televízióban láttam hogy a kiváló tanárok kitüntetést kapnak, amit az országházban adnak át. Így fejembe vettem, hogy felterjesztem akkori történelemtanáromat a kitüntetésre. Abban az időben Göncz Árpád volt a köztársasági elnök, és hittem, hogy Ő mindennek az ura. Tehát neki címezve írtam egy levelet, amiben ecseteltem történelemtanárom nagyszerűségét, és vártam, hogy legalább felterjesszék valamiféle elismerésre.

Kitüntetést nem kapott, de én válaszlevelet igen:) Göncz Árpád aláírásával. A levélben röviden le volt írva, hogy ez nem az ő hatásköre, de köszöni a levelem. Csalódtam. Akkor, életemben először a hatalomban.
De örültem a válaszlevélnek, és büszke voltam magamra, hogy legalább megpróbáltam.

Nem mondtam el a tanáromnak a sikertelen akciómat. Nem láttam értelmét így.

A középiskolai eseményekről, melyek megváltoztatták az életem, illetve ebbe a mederbe terelték a következő bejegyzésben írok.

Addig is kedves olvasó gondold át, téged milyen emberek érintettek meg, terelgettek vagy éppen riasztottak el valamitől, amit annyira szerettél volna.

Ha lehetőséged lenne életed fontos eseményeit különböző aspektusból megörökíteni, felidézni a régmúlt szép emlékeit, megtennéd?

Ha igen, kérlek töltsd ki az érdeklődő kérdőívemet:

- A magázódó formát idősebb olvasóim tiszteletére használom a kérdéssorban. -




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.