Kiemelt bejegyzés

Lehet, hogy jó életmódváltás az idősotthonba költözés?

  Az idősotthonba költözés, mint életmódváltás Az idős lakók általában hosszú éveken keresztül otthonukban éltek, és most egy olyan intézmén...

2014. január 27., hétfő

Az élet nagy kérdései - 1. kérdés


Forrás: canstockphotohu



Mi az élet célja? Miért élünk? - Teszed fel vagy tetted fel a kérdést magadnak tinikorodban biztos, amikor az utad kerested...

Erre a válaszra gondoltál már: " Azért, hogy megtanuljunk élni."

Kedves Olvasóim bizonyára bizonyára sokan hiszitek, hogy éltek. Pedig, ha tudnátok, mi az élet lényege, tudnátok azt is, hogy egyáltalán nem éltek.

Dolgozni járni, számlákat befizetni, szétszakadni a szerepek között, állandó megfelelési kényszerben , stresszben élni nem élet. Ez mind mind csak lecke, leckék sorozata ahhoz, amit megtanulva rájövünk a titokra.

Mi a titok?

Mindenkinek más.

Nekem az a titkom, hogy mindenben a jót keresem, és így azt is látom:)

Nyitott vagyok az új felé és rugalmas, ami a szabályokat illeti.

Szeretem az embereket, a történeteiket, mert sokat tanulhatok tőlük.

És ők szeretik, ha meghallgatom őket... És sokat mosolygok!

Tartom a lelket a szomorú, elkeseredett emberekben, mivel lelkesítő vagyok számukra az örökös optimizmusommal és derűlátásommal.

Ha téged sem hallgat meg senki, vagy meghallgatnak, de  utána bölcsebbnél bölcsebb tanácsokkal látnak el kéretlenül, akkor nálam, az én képzeletbeli öblös fotelemben, egy illatozó krémes csokoládé vagy forró tea mellett szívesen meghallgatlak.

Írjál nekem a gillrita9@gmail.com címemre bátran bármiről, és én meghallgatlak és megígérem kéretlen tanácsokkal sem zaklatlak.:)

De ha csak szimplán feltöltődni jársz hozzám, blogom szösszeneteit olvasva, kérlek iratkozz fel hírlevelemre, melyben minden friss bejegyzésemről értesíteni foglak.KÖSZÖNÖM




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.