Kiemelt bejegyzés

Lehet, hogy jó életmódváltás az idősotthonba költözés?

  Az idősotthonba költözés, mint életmódváltás Az idős lakók általában hosszú éveken keresztül otthonukban éltek, és most egy olyan intézmén...

2013. november 14., csütörtök

Létezik egészséges gondolkodás?

Ha az egészség szóból indulunk ki, akkor olyan gondolkodásról kell beszélnünk, ami az egész testünket - lelkünket, lényünket egésszé, kerekké, egységessé teszi.

Na ezt nem tudja valószínűleg reprodukálni egy élő ember sem.

Itt vagyok a magam 35 évével, és még mindig ott tartok, hogy ki vagyok én?

Te megoldottad már ezt a találós kérdést? Ha igen a válaszod, biztos vagy benne, hogy saját gondolataidat hallod a fejedben, amikor válaszolsz éppen? Vagy mások véleménye visszhangzik folyton az agyadban, érinti meg lelkedet, marja szívedet, és azt mondod vissza jó papagájként, amikor válaszolsz a kérdésre: KI VAGY TE?

Átgondoltam, megkíséreltem a válaszadást. És rá kellett eszmélnem csupa olyan tulajdonság jellemvonás rajzolódik ki lelki szemeim előtt magamról, amit mások vélnek látni bennem, rólam.

Mit szeretsz magadban? 

Miben vagy jó?

Milyen jellemző tulajdonságokkal rendelkezel?

 Mitől vagy egyedi? Tettem fel a kérdést magamnak.

Tedd hát fel Te is, és töprengj velem, mert együtt fogjuk megismerni önmagunkat, ha olvasod a bejegyzéseimet tovább. Nem lesz többé titok ki vagyok, és mit akarok ebben a világban.

Miért kell ez neked? Miért van szükségem nekem a valódi válaszokra?

Mert ez lesz a jövőm alapja, a pillérek, amikre építhetek a következő 35 évben:)


Neked vannak már pilléreid? 


Ha nincsenek, vagy nem vagy biztos magadban, keress meg a gillrita9@gmail.com email címen, és megadom annak a varázslatos hölgynek az elérhetőségét, aki a tisztánlátás varázsigéjének birtokában van:)

Vagy megtalálod itt:   - KATT IDE - : ) http://karrieredzo.hu/

Életvidám Holnapot!

 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.