Kiemelt bejegyzés

Lehet, hogy jó életmódváltás az idősotthonba költözés?

  Az idősotthonba költözés, mint életmódváltás Az idős lakók általában hosszú éveken keresztül otthonukban éltek, és most egy olyan intézmén...

2013. december 1., vasárnap

Bakik, emlékezetes melléfogások

Rólam szól című napló / könyv

- ami arról szól, aki használja -

  második beírása:




Korábbi " Egy egyedi napló azoknak, akiknek fontos a család"  bejegyzésemben ígértem, hogy megosztom veletek az én  naplóm részleteit. Most a " bakik, emlékezetes melléfogások" fejezetből ragadtam ki egy történetet.


- BAKIK - Emlékezetes melléfogások - 

Körülbelül 12 éves lehettem, amikor hazafelé a suliból láttam, hogy fényes nappal, a forgalmas országút szélén valaki egy autó ablakán akar egy meghajlított drótdarabot betuszkolni.
Sok filmben láttam hasonló jelenetet, és mindegyikben az lett a vége, hogy ellopták az autót.
Így becsületes magyar polgárként kötelességemnek éreztem a jó ügyért valamit tenni. Abban az időben még nem voltak mobiltelefonok, de a közelben állt egy telefonfülke. Gyorsan odamentem, és felhívtam a rendőrséget. Elkérték az adataim, illemtudóan bemutatkoztam, majd elmeséltem nekik, hogy épp most lopnak el egy autót. A helyszínt is pontosan meghatároztam.

Aztán vártam.

Pár perc múlva ott is termett egy rendőrautó. Közelebb sétáltam, hogy mindent halljak, ha már én vagyok a jó, kötelességtudó állampolgár, hallani is akartam az eseményeket.

A fiatalember igazolta magát, a rendőrnek éppen azt ecsetelte, hogy az az autó az övé, a papírokat is meg tudja mutatni, ha sikerül kinyitnia, mert bezárta a kulcsot.

Ez a hír nem éppen az volt, amire számítottam. Így hát hazaballagtam...

Azóta eltelt sok év, gyermeki naivitásom odalett. Megtanultam, hogy jobb nem látni és hallani semmit, mert sohasem tudhatom, mikor, mivel teszek jót vagy rosszat.

De a segíteni akarás, a jó és helyes viselkedésről tanultak akkor még munkálkodtak bennem.

Ez lett a vége...

Biztos mosolyogsz most. Szívás! Gondolod. De akkor, gyerekként jót akartam tenni, és hideg vízként ért, hogy jó cselekedetem eredménye kellemetlen szituációba sodort valakit.

Az életem, ahogy Te is, szeretném egységben látni, hogy kerek egészként, tanulságos történetekkel, színesen mutassa be milyen ember vagyok / voltam és mivé leszek az évek során. Ezzel példát mutatva azoknak a családtagjaimnak, akik valóban meg akarnak ismerni. Utódaimnak, akik tudni akarják milyen vér folyik bennük akár több száz év múlva is. Mivel papír alapú valódi és egyedi napló készül emlékeimből. Ide csak pár epizódot írok le...

Ez az én naplóm lesz. Egy kis ízelítőt adtam neked is kedves olvasó, és ha kedvet kaptál hozzá, hogy Te is megörökítsd emlékezetes élményeidet gyermekeidnek, unokáidnak, töltsd ki kérlek érdeklődő űrlapunkat, és felvesszük veled a kapcsolatot.

Az űrlap szándékosan magázódó formában lett megszerkesztve. Ezzel kívánom megadni a tiszteletet az idősebb korosztály számára is.




Ha kíváncsi vagy rá, mi ihlette ezt a naplót, olvasd el ezt:http://joemberek.blogspot.hu/2013/08/jo-ember-volt.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.